vineri, 24 aprilie 2015

Am reeditat o bluza superba

Am reeditat o bluza foarte indragita si am trimis-o la Timisoara.
Acest model este usor elastic, permitand astfel bluzei sa se aseze foarte frumos.
Multumesc pe aceasta cale celor care apreciaza frumusetea lucrurilor realizate manual si imi solicita sa le realizez articole crosetate pentru copii si femei.
Pentru a avea o bluza asemanatoare in culoarea preferata si pe marimea dvs, va rugam sa ne contactati printr-un mesaj privat pentru a stabili detaliile.
Termen de executie 10 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii.



Cele de mai jos reprezinta variante ale aceluiasi model


 Aceasta este realizata dintr-un mohair moale si pufos, foarte placut la atingere





Modalitatea de comanda este extrem de simpla: imi trimiteti un mail pe adresa margelecrosetate@gmail.com unde specificati ce model doriti, dimensiunile, culoarea si un numar de telefon, pentru a discuta restul detaliilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu